Helg, men inte har man tid att roa sig

Ja då var det visst helg igen. Som alltid har jag varit ledig även hela fredagen men jag har inte tid att slappa. Plugg, plugg plugg. Imorgon, plugg plugg plugg. På söndag, plugg plugg plugg.
Nu tycker jag verkligen att jag har gjort mig förtjänt av ett jullov. För mig börjar lovet på måndag, efter min tenta, ca 18.00. Finns så mycket jag vill göra för att fira det, men kommer troligen hamna hemma framför datorn som vanligt.

Så vad kan man göra under julen då? Jag hade liksom tänkt lite att bli förälskad i någon eller iallafall något mindre strul. Ja, här slår vi på stort och satsar högt.
Sen ska jag försöka ta upp mitt musikvideoskapande, det var väldigt länge sedan sist och har ju fyra subscribers på youTube som borde få se något nytt. Så tips på filmer och låtar jag kan mixa ihop till en video mottages gärna.

Nästa vecka blir det troligen Opeth, är ganska taggad. Och måste kolla lite repliker inför min audition också.




Min populäraste video på tuben, Sonata Arctica möter Lord of The Rings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0